Putras mēnesī Latvijas iedzīvotājus aicina piedalīties labdarības akcijā

Putras mēnesī, oktobrī, “Herkuless”, Latvijas Samariešu apvienības pārtikas banka “Paēdušai Latvijai” un “top!” aicina visus iedzīvotājus iesaistīties labdarības akcijā, lai iepazītu graudaugus, putras un palīdzētu ziedot produkciju pārtikas paku sagatavošanai, teikts “Herkuless” paziņojumā.

Labdarības akcija “Atklāj putru ar “Herkuless”” fotokonkursa veidā norisināsies AS “Rīgas Dzirnavnieks” zīmola “Herkuless” sociālā medija “Facebook” lapā no 1. līdz 25. oktobrim. Ikviens ir aicināts iesaistīties un iesūtīt savas mīļākās putras foto ar īsu aprakstu par sastāvdaļām un to, kādēļ tieši šī recepte viņam ir īpaša.

Par katru iesūtīto bildi “Rīgas Dzirnavnieks” ziedos vienu kilogramu produkcijas labdarībai – pārtikas bankai “Paēdušai Latvijai”.

“Mums ir patiess prieks piedalīties šajā labdarības kampaņā, kas palīdzēs bagātināt pārtikas pakas. Nozīme ir ikvienam produktam, taču tieši graudaugi noder ikvienā virtuvē, tie ir uzturvielām bagāti un pielietojami dažādos veidos,” norāda Latvijas Samariešu apvienības projekta "Paēdušai Latvijai" vadītāja Agita Kraukle.

Fotoattēlus “Herkuless” profilam “Facebook” platformā privātas ziņas veidā aicinām iesūtīt no 1. līdz 17. oktobrim, bet jau 18. oktobrī visi saņemtie putru foto ar aprakstiem būs publicēti “Herkuless” “Facebook” lapas sadaļā “Atklāj putru ar “Herkuless””! No 18. līdz 24. oktobrim ikviens varēs putru fotogrāfijas aplūkot, balsot par tām, komentēt un dalīties.

Savukārt 25. oktobrī noteiks, cik kilogramu “Herkuless” gardumu nonāks pārtikas bankā “Paēdušai Latvijai”. Tāpat arī noskaidros to putras fotogrāfiju, kas būs ieguvusi visvairāk balsu ar reakcijām, komentāriem un dalīšanās reizēm. Uzvarētājs saņems bagātīgu produktu grozu no “Herkuless” un 100 eiro dāvanu karti no kampaņas atbalstītājiem – veikalu tīkla “top!”!

“Oktobris jau deviņus gadus zīmolam “Herkuless ir īpašs mēnesis, kad svinam Starptautisko Putras dienu un izglītojam sabiedrību, informējot par vērtīgo graudaugu produktos. Šogad esošā situācija valstī mūs ir iedvesmojusi pārcelt aktivitātes digitālā vidē. Tas savukārt ļauj aptvert plašāku auditoriju, un mūsu labdarības kampaņā varēs iesaistīties ikviens Latvijas iedzīvotājs, uzzinot ko jaunu un vienlaikus paveicot labu darbu,” stāsta "Rīgas Dzirnavnieks" pārdošanas un loģistikas direktore Iveta Švarce.

Par zīmolu “Herkuless” 

Zīmola “Herkuless” ražotājs ir AS “Rīgas Dzirnavnieks”. Zīmola vēsture aizsākusies pirms 66 gadiem, kad 1954. gadā pirmo reizi minēti produktu ar “Herkuless” nosaukumu. Pašlaik ar zīmolu “Herkuless” pieejams plašs produktu klāsts -  visu veidu kviešu, rudzu un auzu miltus, miltu maisījumus, graudaugu pārslas, musli batoniņi un citi produkti. “Herkuless” produkti ir pieejami Eiropā, Āzijā, Ziemeļamerikā un Āfrikā.  

Par Latvijas Samariešu apvienības projektu “Paēdušai Latvijai”

Pārtikas banka „Paēdušai Latvijai” jau vairāk nekā 10 gadus vāc ziedojumus pārtikas pakām trūkumā nonākušām ģimenēm, kuras dažādu apstākļu dēļ netiek atzītas par trūcīgam vai maznodrošinātām. Iespēju robežās tiek sniegts atbalsts arī pensionāriem, invalīdiem ar zemiem ienākumiem un pēkšņā nelaimē nonākušajiem, kuriem nav piešķirts kāds no statusiem. Pārtikas pakas veido, pateicoties Latvijas iedzīvotāju un uzņēmumu ziedojumiem, kā arī daudziem brīvprātīgajiem atbalstītājiem.

Jaunumi

Sociālās līdzdalības projekti

Esi mums draugos